DZIAŁO SIĘ

MotoMikołajki 2019

Kolejna edycja MotoMikołajek na Placu Ratuszowym w Jeleniej Górze już za nami.

MotoMikołajki w Domu Dziecka Dąbrówka 2019

Jak co roku do super dzieciaków z domu Dziecka Dąbrówka przyjechali MotoMikołaje.

Jeleniogórskie Klasyki & Motocyklowe Karkonosze

Prezentujemy film naszych przyjaciół z Jeleniogórskich Klasyków, który przedstawia naszą tegoroczną współpracę.

Zakończenie Lata 2019

W tym roku po raz pierwszy została zorganizowana impreza – Zakończenie Lata. Impreza u wspaniałych gospodarzy Klaudi i Andrzeja. Impreza przerosła chyba oczekiwania wszystkich- atmosfera, muzyka, jedzenie – nie do opisania. Namiastkę klimatu można zobaczyć na zdjęciach. Zapraszamy

Polish Bike Week 2019

Tradycyjnie grupa Motocyklowe Karkonosze pojechała na Polish Bike Week 2019 do Karpacza. Zabawa była super, pogoda udana. Dla wszystkich bawiących się w Karpaczu LWG.

A zdjęcia w galerii.

Zlot Czerwony Rak 2019

I tak w piękny sobotni dzień grupkami większymi i mniejszymi udaliśmy się na zlot motocyklowy do Rakowic obok Lwówka Śląskiego. Odbywał się tam w „Czerwonym Raku” zlot organizowany przez przyjaciół z Leopolis Bikers. Podczas imprezy zbierane były pieniążki na leczenie Marcelka, oraz nakrętki na rehabilitację Ani.

Moto Dzień Dziecka 2019

1 czerwca, w najpiękniejszy dzień roku, odbył się w Centrum Opieki nad Dzieckiem „Dąbrówka” w Jeleniej Górze już po raz trzeci Moto Dzień Dziecka 2019 zorganizowany przez Jeleniogórską Grupę Motocyklową „Motocyklowe Karkonosze”.

Imprezę w tym roku, mimo wielu obowiązków, zaszczycił swoją obecnością prezydent Jeleniej Góry Jerzy Łużniak, który jako współorganizator otrzymał serdeczne podziękowania za wsparcie tak wspaniałej inicjatywy.

Atrakcji było jak zawsze co niemiara: wata cukrowa, dmuchany zamek i zjeżdżalnia, malowanie twarzy, lekcje tańca flamenco, profesjonalny trening piłki nożnej, spotkanie ze strażakami OSP Mysłów oraz Jeżów Sudecki, którzy uruchomili sprzęt i wszyscy chętni mięli prysznic w ten słoneczny piękny dzień. Oczywiście nie zabrakło prezentów, które zostały przygotowane przez motocyklistów. Dzieci dostały: rowery, hulajnogi, rolki, gry planszowe, piłki, osprzęt do koszykówki i piłki nożnej i wiele innych wspaniałych niespodzianek.

Jednak najbardziej oczekiwaną atrakcją były już słynne przejażdżki motocyklowe i samochodowe. Wiatr we włosach, ryk silników i indywidualne spotkania kierowcami to właśnie to, co wywołuje największą radość oraz uśmiech na twarzy dzieci z „Dąbrówki 1”, „Dąbrówki 2” i „Dąbrówki 3”. Na te spotkania dzieci czekają cały rok, a wspomnienia i radosne przeżycia pozostają z nimi przez bardzo długi okres.

Tegoroczna impreza nie obyła się również bez tradycyjnego ogniska z pieczoną na kiju kiełbaską, grochówką, pysznych wypieków przygotowanych przez panie z Motocyklowych Karkonoszy i pizzą na zakończenia tak radosnego dnia.

Odwiedziny na festynie Domu Dziecka w Agroland

Tak się bawi, Tak się bawi Nadzieja😁😁😁😁. Dzień Dziecka wprawdzie jutro u nas już dzisiaj obchodziliśmy to cudowne święto 😊😊😊😊. Drużyna Nadzieja (pomoc dla dzieci z dd Jelenia Góra) wraz z grupą cudownych ludzi/podziękowania będą w osobnym poście/postarała się, aby ten dzień był wyjątkowy dla naszych dzieciaczków. Oj się u nas działo, uwierzcie. Masa słodkości, kiełbaski, pizza, trampoliny, gokardy i wiele innych atrakcji. Nr 1 to oczywiście motory🛵🛵🛵Tak. Dziękujemy grupie Motocyklowe KARKONOSZE za mega niespodziankę dla naszych podopiecznych. Były przejazdy na wspaniałych maszynach, były upominki. Po prostu BYŁO Wow 👏👏👏👏(o tym w osobnym poście). Dzieci pełne wrażeń i emocji wróciły do domów i cały czas wspominał przewspaniałe maszyny i cudownych ludzi, którzy podarował im chwile radości. Wszyscy mega pozytywnie zmęczeni, ale szczęśliwi. Jeszcze wszystkiego najlepszego kochane dzieciaczki 😍😍😍😍od wszystkich ludzi, którzy pamiętają o tym, że jesteście ważne 😘😘😘. A my nie zapominajmy WSZYSTKIE DZIECI NASZE SĄ. 🤗🤗🤗

A ZDJĘCIA SĄ TUTAJ.

Zaproszenie na Moto Dzień Dziecka

Kolejny filmik na You Tube i to nie byle jaki – mamy wywiad z Prezydentem Miasta Jeleniej Góry Panem Jerzym Łużniakiem oraz zaproszenie dla wszystkich motocyklistów chcących z Nami uczestniczyć.

Plan na Moto Dzień Dziecka

• 09:30 zbieramy się na Górze Szybowcowej motocyklami ustawiając się od razu w kierunku wyjazdu formując kolumnę
  • 09:45 odprawa motocyklistów biorących udział w paradzie
  • 10:00 ruszamy z Góry Szybowcowej
  • 10:30 wjeżdżamy na Pl. Ratuszowy gdzie rozpoczyna się Moto Dzień Dziecka
  • 11:00 start Parady Rowerowej
  • 14: ruszamy do Szpitala w Jeleniej Górze na oddział dziecięcy
  • 16:00 rozpoczęcie festynu dla Dzieci z Dąbrówki, na który zapraszamy motocyklistów. Na miejscu ognisko z kiełbaskami i wiele różnych atrakcji.
  • 19:00 koniec festynu

Pierwsze wspólne ognisko w 2019r.

A więc… Pierwsze wspólne ognisko za nami. Połączone z wieloma atrakcjami a mianowicie, wspólna wycieczka na zamek, ognisko z pysznymi kiełbaskami i grochówką, wycieczka na WrakRace na ul. Wiejskiej w Jelniej Górze oraz pyszna kawa w Harper Cieplice. A dlaczego w Harper? …… Foto relacja oczywiście w dziele Galeria.

Marzec 2019- Wrocławskie Targi Motocyklowe i nie tylko

Marzec jest tradycyjnie miesiącem w którym wiele się zaczyna dziać.
Poza rozpoczęciem sezonu motocyklowego, przygotowaliśmy także relację z Wrocławskich targów motocyklowych. Ale również rozpoczęły się pierwsze wspólne wypady a to nie wszystko – zapraszamy do galerii.
Są też i dwa pierwsze filmy na Naszym kanale na YT – namiar znajdziecie w zakładce „kontakt”.
Zapraszamy.

Luty 2019- dwie dość ważne rzeczy ....

1.Uzyskaliśmy zgodę Miasta Jelenia Góra na zorganizowanie kolejnego Moto Dnia Dziecka – Super.

Pierwsze spotkanie organizacyjne już było i prace trwają.

2. W dziale Galeria są nowe zdjęcia – sobota w lutym dopisała i sezon motocyklowy już zaczęliśmy. Serdecznie zapraszamy do oglądania.

Moto Mikołajki w Domu Dziecka Dąbrówka 2018

Mieliśmy zaszczyt odwiedzić dzieci z Domu Dziecka Dąbrówka jako MotoMikołaje.

Zapraszamy do krótkiej relacji video z tego cudownego dnia.